Korduma kippuvad küsimused:
Kuidas disani-ise.ee teenust kasutada?
Kõigepealt valige Disani-ise.ee veebilehel endale sobiv toode ning sellele kujunduse loomise alustamiseks vajuta tootelehel valikule "Disaini ise!". Seejärel avaneb disainistuudio, kus saate kirjutada riidele kantava teksti ning valida sobiva kirjastiili, tähesuuruse ning värvi ja paigutada soovitud teksti või ka valikus olevad kujundid tootele. Lisaks võite riideesemele valida paljude piltide seast endale sobivaid või hoopis oma pildi ise üles laadida. Kui olete disaini valmis saanud, vajutage nuppu "Osta kohe", see viib teid tagasi toote lehele, kus saate valida toote suuruse ja koguse ning lisada ostukorvi. Pärast sobiva kohaletoimetamisviisi valimist, sooritage makse ning kontrollige ja kinnitage ost. Kui makse ja tellimus on laekunud, saademe teie e-posti aadressile kinnituskirja. Kui teil tekib disainimise või ostmisega meie e-poes probleeme, siis võite julgesti ühendust võtta meiega kas telefoni (number 56043163), meili (info@disaini-ise.ee) või leheküljel oleva online-klienditoe kaudu ja aitame Teid suurima heameelega!
Kas tellimiseks peab olema Disaini-ise.ee e-poe registreeritud klient?
Ei pea. Kui teete endale kliendikonto, saate oma disaine salvestada ning sooritada korduvoste lihtsamalt.
Kas otse tootele saab ise pildi peale joonistada ka?.
Disainimoodulis saate valida erinevate tekstikujunduslike vahendite, kujundite ja valmispiltide vahel, ka laadida üles oma pilte. Meie disainistuudios otseselt joonistada tootele ei saa, kuid võite näiteks joonistada Painti programmis ning salvestada selle .jpeg failina ja laadida selle disainistuudios oma pildina üles.
Mis materjale te kasutate?
Kasutame kvaliteetseid Itaalia tekstiilkilesid, mis on pehmed ja elastsed ning spetsiaalset tinti, mis võimaldab disaini kanda otse puuvillase riide sisse. Riideesemed on tehtud puuvillasest trikotaažist. Kõik materjalid on nahasõbralikud ning kvaliteetsed, et beebid ja lapsed tunneksid end neis võimalikult hästi.
Kuidas saab toote eest maksta?
Pakume Swedbanki ja SEB klientidele pangalingiga tasumise võimalust. Kui olete mõne muu panga klient, saate maksta PayPali kaudu (vajalik krediitkaart või krediitkaardi tunnustega deebetkaart). Kolmas võimalus on ettemaksuarve alusel tasumine: pärast tellimuse kinnitust saadetakse teie e-posti aadressile ettemaksuarve, mille saate tasuda endale meelepärases pangas. Viimast võimalust kasutades tuleb arvestada, et tellimuse võtame töösse pärast makse laekumist.
Kui kaua kulub aega, et toode minuni jõuaks kui olen tasunud arve?
Tooted toimetame teieni nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul. Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel või riigipühal, hakkab "aeg jooksma" järgmise tööpäeva hommikust.
Kust saan kauba kätte?
Meie kaupa on võimalik tellida nii pakiautomaatidesse kui postipakkidena üle Eesti.
Kui palju kohaletoimetamine maksab?
Kohaletoimetamise viisi saate valida enne ostu eest tasumist. Lähtume transporditeenuse pakkujate hinnakirjadest ning maksumus oleneb Teie poolt valitavast transpordiviisist (Post24: 2.78€; Itella Smartpost: 2.95€; Omniva Postipakk: 3.50€).
Kas tellimust on võimalik tühistada?
Kui te soovite mingil põhjusel oma esitatud tellimust tühistada, võtke meiega ühendust niipea, kui võimalik. Kui me ei ole veel jõudnud teie tellimuse teostamiseni, saame kindlasti teie soovidele vastu tulla.
Kas suurema tellimuse puhul kehtib ka mingeid soodustusi?
Konkreetse hinnapakkumise jaoks võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@disaini-ise.ee.